trååkar :\

haha, *hej* nu så har jag precis kommit framm till min farmor, ja är helt slut efter tågresan. Det var som om tiden hadde stannat totalt :P. Men sen stannade tåget äntligen på rätt station och åhh, det var underbart att komma ut i friskaluften 8). Och aa jag har väl lite att berätta om eftersom att jag inte har bloggat på ett tag :). 

 Jo jag ska berätta om en väldigt konstig sak... Det var när mamma var ute och jag stod i duschen. Ehh, jo det var så här jag va i duschen och duschade och efter ett tag så typ går själva dusch-grejen (som är kopplad till slangen)den typ går av och jag som har shampoo i håret och ögonen, ser ju inget. Och slangen typ sputar vatten lite var stanns :/. Hahhahha, det var inte lättaste situationen men jag fixade det jag fick typ tvätta av ögonen vid kranen och ringa mamma.. sen så ordande det sej, som tur ee . :O

Aja det har hännt massa andra saker oxå men det är det som jag kmr ihåg mest.. hejjdå hörs !*sol*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0