Back :D

Hejhej, nu så har jag precis kommit hem fr en lite shopping-tur kan man seja. ;) + Att jag har klippt mej, hahah jag är ganska nöjd men det blev inte alls som jag hade tänkt mej :P.  Ehh, jag har köpt nya jeans och ett nytt linne (bilder lite senare), det är typ till min kusins komformation ;) På lördag så åker jag med min farmor till henne, elr så ska jag till min faster.. Vet inte :O. Och när jag skulle hem så fick jag syn på bussen gick, rätt fort mot den men den stod typ i bil-kö. Inte alls lågt fr den riktiga busshållplatsen. Jag fick komma in iallafall men vet ni vad han sa ?? : - Busshållplatsen är där borta, typ med lite irriterad röst.. Fan va idotiskt, han fattar väl att jag fattar det ?? *annars e man ju dum på riktigt* Aja, ha det jätte bra kanske bloggar ikväll annars laddar jag upp blider imorgon (på kläderna jag köpte alltså).

Hejdå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0