-

Tja, nu ska jag snart sticka till min granne. ;) Idag så har jag varit på en liten bil-tur och så har vi storhandlat (mat). Och nyss närmarebästemt för en timme sen (ca) så smakde jag ost- twisters ?? .. Med amerikan chederost (stavning), super goda ;). Och ja-a såom sagt imorgon åker jag med farmor till henne, elr då till min faster. Min kusin ska ha komformation på söndag så antingen på måndag elr tisdag åker jag hem :D.  Jag kanske lägger in ngt inlägg på sön, måndag om jag hinner.. Annars så bloggar jag ju såklart när jag kmr hem, då :). Men titta gärna förbi då, då. :P 

Hejdå, åhh juste bilder i nästa inlägg (snart) .. :)



Kolla typ uppifrån då ser man ! :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0