*AA!!*

Hejhej, nu är jag tillbaka fr affären:) Ja-a det hände en liten sak när jag skulle ner te buss (ingenbryr sej, men jag berättar ändå :D). Jo jag gick ut ur yterdörren, låste och sen så kmr min katt med en mus. Jag blir lite rädd för att han släpper den och den lever!! Men den hade typ ett skadat ben, och sen så  bara helt plötsligt så springer den under en sak som ligger på marken. och min katt kunnde inte få tag på den.. E, jag ringde en person och frågade vad jag skulle göra med musen. När jag hade pratat klart så lyftte jag på saken och musen spranng iväg... ( tror faktiskt inte att min katt äter möss /råttor för att det där har hänt förr och han bara leker med de han gör de inte blodigt illa, inte vad jag har sett iaf.) Aa, inte så jätte kul kanske ..:( Hejdåå :)

Kommentarer
Postat av: Heaven

Sv: Det är storlek 38 ;)

2011-04-27 @ 21:34:06
URL: http://heavengebrekristos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0