aaa!!

hejhej, nu har jag äntligen kommit hem fr farmor elr kom hem vid ca: halv 9.  Haha, det var en lite jobbig resa för på tåget satt det 2 skit jobbiga ungar som skrek och bölade. Det typ hoppade runt och kasstade skor och kläder på varann och mamman sa typ bara "sluta nu annars blir jag arg". Det funkade ju jätte bra?? *nej, inte precis va?*. Aja, och så såg jag Anna Bregendahl , hon satt brevid de 2 skit jobbiga ungarna. Och nu när jag kom hem så har jag typ lagt ihop tvätt och då så ser jag en skalbagge, tror att det va det iaf och jag blev såklart skit rädd. Eftersom jag har krypp-fobbi, kvällen blev försörd.

Men nu ska jag gå och knoppa, god natt finisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0