Smartast.se

J*vla idiot jag e!! Jag har lyckats radera alla bilder på min kamera och jag har inte ens hunnit ladda upp de på datorn, Skit... :( Men det är ju såklart alla gör ju fel men jag fattar forfarande inte hur jag lyckades... Men nu ska jag inte prata mer om det utan berätta att jag faktiskt gick ut en stund nog var det då kort men det gills!! Hahahhaha, tråkiga nyheter jag har att berätta men jag har inget att skriva om :O Imorgon ska vi ha typ skoljoggen (enligt en i min klass iaf) jag tror att det innebär att vi ska ha det hela dagen så då kanske jag kan berätta vad morgondagens tråkiga outfit är: Adidasbyxor, t-shirt , koffta och det fulaste av allt mina gymmpaskor :O Mina gymmpaskor har jag ju glömmt att skriva om fel av mej men tror att jag köpte dem i onsdags.. :P Aja hejjjjjjjdåååååå :)
Hoppas Bara att jag kan vara med på skoljoggen .. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0