*regn*

hejhej, hemma !! :O  Åhh, det regnar ju as mkt, och mullrar (åska) , hihi :P Idag så har jag varit på öppethus i skolan, det var inte jätte roligt dåå. Men jag skulle iaf köpa fika där. Det hade jag bestämmt :O :P :D Och när vi kom till matsalen (där fikat såldes) så var typ allt slut, det var såå irriterande :@. Men det var ju typisk för sen när jag hade börjat gå mot bussen så messar maja mej och säger : Det finns bullar nu !! :P (asså det var bullar jag igentligen ville ha.) Ja-a tänkte jag så kan det gå, och så köpte jag en bulle på ica ist. :) Sen tog jag bussen, och kom hem hit, vi 17:45, något sådant..  Och nu sitter jag här och lyssnar på musik och äter After eight, det är super gott:D



Men nu lyser solen :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0