Nytt inlägg =)

tja, dagen idag har inte varit den roligaste men aja man kan inte ha det kuligt alltid. Jag har varit med min kusin, min faster, min pappa, min farmor och min fasters vännina ?. Vi var i ngn kyrkan för att min kusin ska komfimeras i sommar, Juni-Juli ngt sådant och nu var det ngn för sak venne, jätte tråkigt men var tvungen att följa med. Efter det så fikade vi, jag och Bette (min kusin) tog varsin bulle och sen så gick vi satte oss i bilen och väntade tills det vuxna kom .. Vi hade det lite kul i bilen vi snackade om att flugor såg 6x dubbelt fast hon sa att de hette, äsch jag vet inte.. Men jag tkr att jag hade rätt. Och nu så har jag ätit och e propp mätt. Idag så kmr jag åka hem vid ca: halv 5, tåget går kvart i 5. Och så har jag fått ett linne och en koffta av min faster (efterskotts present). Och så har jag fått 2 andra saker av min farmor.


Jag kan tyvär inte ladda upp ngr bilder på min koffta och mitt linne. :/






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0