Info om klassresan, ungefär

I torsdag såå gick jag till skolan som vanligt med en j*vligt jobbig resväska. Jag träffade Olivia, Jennifer och Julia utanför Julia och vi gick tsm till skolan. Kl halv 10 såå gick vi och tog en massa fodorn till vi var framme på Srandhem, ett kollo. Vi gick in i våra rum och packade upp sen så åt vi lunch och efter det till en aktivitet som hette skogsborottet. Vi delades upp i lag och gjorde olika saker som t.ex balansera på en lina och så, det var rätt kuuul faktiskt. Men när vi skulle gå "hem" (till kollot) så fasnade jag och fick ett sår på benet :/. Och när vi kom framm så åt vi mat och sen gick vi till en liten typ godisbutik och köpte godis .. Och sen hade vi grill-kväll, det var såå mysigt ♥. Sen såå skulle vi sova men det gick ju inte alls inte för mej och Julia iaf. Alla ville sov men inte vi vi låg och smsade, nähe det gick inte för sej för att det lät för mkt. Och sen låg vi och viskade, men inte det häller alla blev typ as sura på oss, haha :O♥  Så vi gick ut ur rummet när typ alla hade somnat och lite senare kom vi tillbaka.. Och då gick det att sova iaf. På fredagsmorgonen så var alla i klassen tvungna att vakna kl 8 och gå o äta frukost sen (halv 10) hade vi en aktivitet, vi skulle bygga en flotte på enbrat tunnor och pinnar. Vi blev upp delade i 3 lag mitt lag bestod av Jennifer, Sem, filip och Eyrusalem. Filip och Sem provade båten och de trillade i, haha :O  Sen gjorde vi en till aktivitet the dark side.. Man skulle ta sej igenom typ skit trångagångar i mökret, skit läskigt men jag bad de tända lampan , hehe. Det var nog läskigt med lampan på.. :O Sen kom vi tillbaka efter dagen stohej vi åt , gick till godisstället och kom hem. Och sen så märkte jag att min chockad-kaka, min klubba och min plopp hade blivit stulna *typiskt en tjuv -.-*. Sen hade vi disco det var skit kul, vi fixade oss i typ en timme. Discot kom igång vid ?? , 8 och höll på till 11... Sen gick vi och la oss och låg och pratade.och vaknade upp till änu en dag, lördag. Vi gick upp samma tid och åt frukost och så började vi att packa ihop våra saker och gick till den sissta aktiviteten, minns inte vad den hette men det vad att man skulle gå på en lina så va 9 meter högt upp i luften, skit läskigt men jag lever ju , *glad* :D.Sen kom vi tillbaks och började städa och så fick lunch-paket med oss. Vi satte oss på bussen och jag tror att det tog 2 timmar.. Och sen åkte vi gemnsamt till ** och där så gick alla hem till sej. men inte jag för att jag skulle vänta på min pappa för att vi skulle handla och sen så åkte vi hem. Och när jag kom hem så packade jag upp och satte på datorn.. Ja-a en lyckade klass-resa hellt enkelt :)

Jag nu fick ni veta lite hur jag hade det på min klass resa.. :O Och jag glömmde skriva en sak jag har träningsvärk efter discot, haha :P <3

Hejjjjjdåååå höres sen :OO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0