Tja !

Hej, nu är jag tillbaka ;). Jag har hafft de toppen, hur har ni hafft det ? *inge svar* Hoppas att ni har hafft de underbart :) . Under helgen har jag varit på konfirmation, det var lite tråkigt i kyrkan men efter det så var det väldigt bra. Vi (alla 32 personer) åkte hem till min faster och mina kusiner och åt lunch och öppnade presenter :D. nästa dag så hängde jag med kusinerna till stallet och hjälpte dem med sina hästar och jag fick oxå rida på carolines häst Ville. Han är väldigt lång och stor närmare bestämmt 17 cm i mankhöjd :O Jag tror att det var det iaf :P Idag var jag oxå istallet och hjälpte till sen åkte vi hem, till de (jag o min faster) och lunchade. ...

Sen gick min buss kl 16:25 och jag var frammekl 19:30 :) Och då kom pappa och hämtade mej och vi åkte t mc, onytigt *vet*. :) + att jag har fått parfym och kläder  laddar upp bilder på kläderna ngn annan g ;) -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0