Ska berätta lite om igår ..

Igår... dagen började med att jag vaknade vid halv 10, gick upp 10, duschade, åt frukost. Och sen träffade jag Olivia klockan halv 12, vi åkte och kollade i några affärer och efter det så fikade vi, jag smakade is-latte (tror att det hette så:P) det var ganska gott, men en aning sött för min smak. Och tiden gick och efter ett tag så åkte vi hem till mej och åt middag, sen så åkte Olivia hem. Och klockan halv 8 så kollade jag på "halv 8 hos mej" och i pausen så fick jag för mej att jag ville ha färskpressad apelsin juice. Och då gick jag till affären .. Och kom hem och pressade 4 apelsiner, det var rätt jobbigt, men det lönade sig. det var super gott :)♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0