hello

hej, måste bara berätta måste bara helgen ....
I fredags så gick jag och Julia hem och packade. Sedan gick vi ner till busshållplatsen och där träffade vi olivia och Jennifer. vi togen massa bilder på vägen till olivia och skrattade typ hela tiden. :D sedan gick tiden och klockan halv 6 då gick. Jennifer hem. Då åt vi andra takos, gott. ♥ Och efter maten gick vi och hyrde film, chihuahuan från beverly hills 2           ↓
Och beck , levande begravd
sen så gick vi och köpte godis. Och så hade vi det lite mysigt och så somnade olivia ( som vanligt, hehe:P). sedan vaknade vi vid nio och gick vid kvart över tio. och då så åkte jag hem till mej. jag åt lunch packade och sedan åkte jag iväg igen till min andra kompis tindra och sov över där. vi var och badade och kollade på film på kvällen, Titanic. :)
En bra helg helt enkel.... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0