glass :)

Hej, idag har jag varit på ngt mysigt lunch- ställe (vet inte om det var ett lunch-ställe igentligen men jag tycker det för att vi åt lunch där :P) , dom hade världens typ godaste köttbullar ,mm det var gudomliga. :) Sen tog vi en promenad efter maten det var jätte fint nere vid jag tror att det var en sluss o' såå var det jätte varmt o' jätte soligt, och jag hade jeans på mej "inte klokt av mej"+ att när vi skulle hem så bländade solen mej nå så fruktansvärt, usch det var skit jobbigt även med solglasögon på, hehe :( Emh nu så har jag precis kommit hem fr affären. Jag har köpt glass, ben and jerry's baked alaska.  Betyg kmr senare ikväll när jag har smakat :D


Jag fotade vid slussarna , men kan ju nt ladda upp nga bilder, sry (till vecken , kanske :))
_____________________________________________________________________________________________

                                            Hare gött , vi hörs :)

                 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0